sábado, 7 de abril de 2012

Nuevo look muy primaveral!!!

Holaaaaaaaaaaaa!!! cuanto tiempo sin hablaros verdad?? lo siento mucho, y es que se me estropeo el ordenador y me era imposible subiros las fotos, no me las cargaba....que rabia, estar sin el ordenata es horrible!!!
Que tal la semana Santa?? Por aqui con este tiempo...chunguilla, pero bueno!! Esta semanita salimos por Sanxenxo y genial!!! que recuerdos del verano pasado...me encanta!!
Os dejo este look super primaveral,jaja, sencillito de todo y comodo por supuesto!!
Si os digo el tiempo que tiene el short no os lo creeis...tiene minimo 5 años!!! y hasta ahora no me servia...pero como adelgace un par de quilitos...pues ya veis!!jeje
Espero que os guste y me comenteis, que esoty encantada de contestaros a todo!!!
Un besito enorme y muchas gracias!!!! Buen finde!!!















Camiseta: Zara
Short: Bershka
Anillo: regalo
Bailarinas: Marypaz


6 comentarios:

  1. Eva encantame a foto coas alas de mariposa preciosaaaa!!!jajaja

    ResponderEliminar
  2. A min tamen me encanta,quedou superchula!!jejeje. que che estan parecendo os looks?? graciaaaassssssss paulitaaaa

    ResponderEliminar
  3. Hola,que tal???sobre a pregunta de que me parecen os looks????tanto os de inverno como os novos sempre hai algo que me encanta ou os complementos ou a roupa,nunca hubo ningun que dixera non me gusta nada...despois ainos que me encanta todo,desde o peinado,complementos...doutros gustanme pa ti pero eu non poñeria non por nada senon porque hai cousas que che gustan pero sabes que non é o que che favorece pero si teño que poñerche nota por todo en general duoche un notable alto....jajaja bikiños!!!!

    ResponderEliminar
  4. Hola pauli!!!pois os looks de veran parece que sempre gustan mais, polo colorido,polo tipo de roupa, porque os complementos chaman moito... e con calquer cousa xa estas perfecta,jeje!! alegrame que sigas o blogger,je, e moitas gracia pola notaza!!! un besinnnn!!

    ResponderEliminar
  5. claro que te sigo estou enganchadísima...jaja ademais tamen saco ideas,ainda que ultimamente estou tirando de fondo de armario que hai moita crisis e non compro nin a mitad do que eu compraba e ademais gasto todo no pekerrecho pa el non escatimo...jajaja

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Pois eu tamen fago o mismo, ai que votar man dos fondos de armario que os tempos non estan para gastar en roupa!!e mais tendo un bebito,que por cierto esta e guapisimo,jeje!!pois espero que che sirvan moito de axuda os looks e haber se che gustan os proximos!!un besiñooooo

      Eliminar